Dashboard | +Follow
Silent Lover
Bab 7
Tuesday 23 October 2012 • 07:03 • 0 comments

          Kereta Audi E-tron Spyder yang berwarna silver milik Top itu dipandu laju olehnya keluar dari kawasan pakir kereta kafe A Thousand Years . Top pun menhidupkan radio . Sudah semestinya Top mendengar lagu yang dimainkan oleh Hitz.fm selaku siaran radio kegemaran Top . Lagu yang sedang dimainkan oleh Hitz.fm ialah lagu Gym Class Heroes ft Neon Hitch - Ass Back Home . Top menyanyikan bahagian rap lagu Gym Class Heroes ft Neon Hitch - Ass Back Home dengan cool sekali . Maklumlah , suara Top yang garau itu sememangnya sesuai dengan dirinya yang macho dan posisinya sebagai penyanyi rap di dalam kumpulan Bigbang . 

          Sedang asyik Top mendengar dan menyanyi lagu Gym Class Heroes ft Neon Hitch - Ass Back Home itu , tanpa dia sedari , dia hampir melanggar lampu isyarat merah . Top menekan brek keretanya secara mengejut menyebabkan kepalanya hampir terhantuk di papan pemuka kereta . Apabila dia sudah kembali pada kedudukan asalnya , tiba - tiba kepala Aina mendarat di atas bahu kiri Top . Kemudian , Aina terbaring di atas peha Top . Muka Top bertukar kemerah - merahan . Kemudian dia membetulkan kedudukan Aina . 

ǝɯosǝʍ∀
Ayin * Aina


Hello we`re Ayin and Aina. We live in pluto. Have fun reading our fanfic. No harsh words, anons, haters, allowed here. Pretty Please?



Footprint
Print it here.


Hey there stanger. Leave your footprint here.


Memories


Big Clap
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA